dc.contributor.author |
Ткачук, Майя Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T08:58:46Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T08:58:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук М. С. Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Майя Сергіївна Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6558 |
|
dc.description.abstract |
У логопедії розвитку інтонаційної сторони мовлення приділено менше уваги, ніж формуванню звуковимови. Більшість проблем, з якими стикаються діти у процесі спілкування, виникає у контексті різко виражених труднощів реалізації ритміко-інтонаційного оформлення. Це пов’язано з тим, що порушення просодичної організації мовленнєвого потоку негативно впливає на розвиток усного мовлення та засвоєння письма і читання. У дітей з порушеннями мовлення ця проблема набуває особливої актуальності. Мета дослідження – виявлення особливостей просодичної сторони мовлення та розробка методичних рекомендацій щодо її формування у дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, що мають порушення мовленнєвого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |