ElarK-PNU

Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Майя Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-08-12T08:58:46Z
dc.date.available 2022-08-12T08:58:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ткачук М. С. Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Майя Сергіївна Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6558
dc.description.abstract У логопедії розвитку інтонаційної сторони мовлення приділено менше уваги, ніж формуванню звуковимови. Більшість проблем, з якими стикаються діти у процесі спілкування, виникає у контексті різко виражених труднощів реалізації ритміко-інтонаційного оформлення. Це пов’язано з тим, що порушення просодичної організації мовленнєвого потоку негативно впливає на розвиток усного мовлення та засвоєння письма і читання. У дітей з порушеннями мовлення ця проблема набуває особливої актуальності. Мета дослідження – виявлення особливостей просодичної сторони мовлення та розробка методичних рекомендацій щодо її формування у дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, що мають порушення мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу