Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Майя Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T08:58:46Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T08:58:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ткачук М. С. Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Майя Сергіївна Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6558 | |
dc.description.abstract | У логопедії розвитку інтонаційної сторони мовлення приділено менше уваги, ніж формуванню звуковимови. Більшість проблем, з якими стикаються діти у процесі спілкування, виникає у контексті різко виражених труднощів реалізації ритміко-інтонаційного оформлення. Це пов’язано з тим, що порушення просодичної організації мовленнєвого потоку негативно впливає на розвиток усного мовлення та засвоєння письма і читання. У дітей з порушеннями мовлення ця проблема набуває особливої актуальності. Мета дослідження – виявлення особливостей просодичної сторони мовлення та розробка методичних рекомендацій щодо її формування у дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, що мають порушення мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування просодичної сторони мовлення у дітей з комплексними порушеннями (опорно-рухового апарата і тяжкими порушеннями мовлення) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |