Аннотации:
Багато вітчизняних дослідників звертають увагу на необхідність та педагогічну значущість роботи з корекції моторики у дітей у комплексі корекційно-розвивальних заходів. Переважна більшість досліджень присвячена формуванню та вдосконаленню загальної моторики дитини, тоді як питання розвитку у дітей дрібної моторики руки не знайшли належного вивчення. Але вирішення цього завдання представляє великий інтерес у світлі наукових даних про взаємозумовленість розвитку мови та дрібної моторики, виявлення кореляції між ступенем розвитку рухів руки та рівнем мовленнєвого розвитку. Найбільш сприятливим періодом для активного корекційно-розвивального впливу на дітей шкільного віку є перший клас. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості стимулюючого розвитку сенсо-моторного компоненту мовлення у першокласників з особливими освітніми потребами.