ElarK-PNU

Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бочуля, Юлія Русланівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T11:09:14Z
dc.date.available 2022-08-12T11:09:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бочуля Ю. Р. Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Русланівна Бочуля. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6559
dc.description.abstract Багато вітчизняних дослідників звертають увагу на необхідність та педагогічну значущість роботи з корекції моторики у дітей у комплексі корекційно-розвивальних заходів. Переважна більшість досліджень присвячена формуванню та вдосконаленню загальної моторики дитини, тоді як питання розвитку у дітей дрібної моторики руки не знайшли належного вивчення. Але вирішення цього завдання представляє великий інтерес у світлі наукових даних про взаємозумовленість розвитку мови та дрібної моторики, виявлення кореляції між ступенем розвитку рухів руки та рівнем мовленнєвого розвитку. Найбільш сприятливим періодом для активного корекційно-розвивального впливу на дітей шкільного віку є перший клас. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості стимулюючого розвитку сенсо-моторного компоненту мовлення у першокласників з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу