dc.contributor.author |
Бомбик, Вікторія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-15T06:28:16Z |
|
dc.date.available |
2022-08-15T06:28:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бомбик В. М. Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Михайлівна Бомбик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6561 |
|
dc.description.abstract |
Становлення мовленнєвої компетентності в цілому є важливим показником розвитку дошкільника: його підготовки до активної пізнавальної діяльності, до здійснення вербально-логічних операцій, готовності до навчання у школі тощо. Однією зі складових мовленнєвої компетентності є фонологічна компетентність, яка характеризується засвоєнням низки мовних та мовленнєвих норм, що склались історично в фонетиці, граматиці, лексиці, орфоепії, семантиці, та опануванням уміннями щодо особливостей їх застосування у мовленнєвій діяльності. Відповідно, за наявності у дітей фонетичного та фонематичного недорозвинення порушуються умови опанування фонологічним рівнем мовлення у нормативні терміни. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення для вдосконалення фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |