Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бомбик, Вікторія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-15T06:28:16Z | |
dc.date.available | 2022-08-15T06:28:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бомбик В. М. Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Михайлівна Бомбик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6561 | |
dc.description.abstract | Становлення мовленнєвої компетентності в цілому є важливим показником розвитку дошкільника: його підготовки до активної пізнавальної діяльності, до здійснення вербально-логічних операцій, готовності до навчання у школі тощо. Однією зі складових мовленнєвої компетентності є фонологічна компетентність, яка характеризується засвоєнням низки мовних та мовленнєвих норм, що склались історично в фонетиці, граматиці, лексиці, орфоепії, семантиці, та опануванням уміннями щодо особливостей їх застосування у мовленнєвій діяльності. Відповідно, за наявності у дітей фонетичного та фонематичного недорозвинення порушуються умови опанування фонологічним рівнем мовлення у нормативні терміни. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення для вдосконалення фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |