ElarK-PNU

Розвиток фонематичного сприймання як важлива умова мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до шкільного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пономаренко, Оксана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-08-15T07:08:58Z
dc.date.available 2022-08-15T07:08:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пономаренко О. А. Розвиток фонематичного сприймання як важлива умова мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до шкільного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Анатоліївна Пономаренко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6562
dc.description.abstract Порушення мовлення достатньо поширене явище не тільки серед дітей, але й серед дорослих. Але вони є наслідком несвоєчасного або неефективного корекційного впливу. На фоні порушення мовлення у більшості випадків у дітей присутнє, деякою мірою, порушення звуковимови, лексики, граматики, фонематичних процесів тощо. Всі ці порушення, якщо їх своєчасно не виправити в дошкільному віці, викликають труднощі спілкування з оточуючими, а потім призводить до певної зміни особистості ланцюга розвитку „дитина – підліток – дорослий”, тобто ведуть до виникнення у дітей закомплексованості, заважаючи їм навчатися і у повній мірі розкрити свої природні здібності та інтелектуальні можливості. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи розвитку фонематичного сприймання в дітей із дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Розвиток фонематичного сприймання як важлива умова мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до шкільного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу