dc.contributor.author |
Чеснік, Павло Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-31T06:51:29Z |
|
dc.date.available |
2022-08-31T06:51:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Чеснік П. В. Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Павло Володимирович Чеснік. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 62 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6591 |
|
dc.description.abstract |
Фізичне виховання, як невід’ємна складова педагогічного впливу, не тільки оптимізує фізичний стан і розвиток дитини, але й сприяє інтелектуальному та психічному розвитку особистості. Вирішальна роль у становленні особистості молодшого школяра, засвоєнні ним суспільного досвіду належить самій дитині, її активності, характеру взаємин з оточуючим середовищем. У цьому контексті потребують належного використання можливості ігрової діяльності, оскільки гра є структурною моделлю поведінки дитини, за допомогою якої вона оволодіває навколишньою дійсністю й готується до її перетворення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-методичні основи використання рухливих ігор на уроках фізичної культури з учнями початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
62 |
uk_UA |