ElarK-PNU

Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чеснік, Павло Володимирович
dc.date.accessioned 2022-08-31T06:51:29Z
dc.date.available 2022-08-31T06:51:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чеснік П. В. Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Павло Володимирович Чеснік. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 62 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6591
dc.description.abstract Фізичне виховання, як невід’ємна складова педагогічного впливу, не тільки оптимізує фізичний стан і розвиток дитини, але й сприяє інтелектуальному та психічному розвитку особистості. Вирішальна роль у становленні особистості молодшого школяра, засвоєнні ним суспільного досвіду належить самій дитині, її активності, характеру взаємин з оточуючим середовищем. У цьому контексті потребують належного використання можливості ігрової діяльності, оскільки гра є структурною моделлю поведінки дитини, за допомогою якої вона оволодіває навколишньою дійсністю й готується до її перетворення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-методичні основи використання рухливих ігор на уроках фізичної культури з учнями початкової школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика проведення уроків фізичної культури в молодшій школі засобами рухливих ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 62 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу