Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лірник, Андрій Ігорович | |
dc.date.accessioned | 2022-08-31T08:30:23Z | |
dc.date.available | 2022-08-31T08:30:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Лірник А. І. Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичної̈ культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Андрій Ігорович Лірник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6592 | |
dc.description.abstract | Освіта сьогодні розглядається не стільки як остаточно оформлений результат, що дає людині певну стабільність на все життя, скільки як процес, що йде крізь усе життя і який відкриває перспективи до постійного самовдосконалення й саморозвитку. На ринку освітніх послуг усе більш затребуваним стає емоційно-стійкий, висококваліфікований фахівець, що має здатність до творчості, рефлексії своєї діяльності, для якого характерна готовність до безперервного самовдосконалення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичної̈ культури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 70 | uk_UA |