ElarK-PNU

Створення ситуації успіху в процесі формування математичних компетентностей молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрухова, Ольга Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-09-01T10:50:51Z
dc.date.available 2022-09-01T10:50:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Андрухова О. І. Створення ситуації успіху в процесі формування математичних компетентностей молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Ігорівна Андрухова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6598
dc.description.abstract Процес модернізації освіти в Україні спрямований на виховання особистості, що усвідомлює свої можливості, прагне до самоосвіти, самовдосконалення, максимальної самореалізації, до досягнення щастя й успіху в житті. Упровадження мнемотехнічних прийомів створення ситуації успіху під час освітнього процесу в початковій школі дозволяє учневі відчути свою успішність, інтелектуальну спроможність, створює комфортні умови для самореалізації кожної дитини. Використання технології ситуації успіху на уроках математики позитивно впливає не тільки на настрій і самопочуття учнів, але й на якість їх навчання. Метою дослідження є обґрунтування необхідності створення ситуації успіху на уроках математики в початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Створення ситуації успіху в процесі формування математичних компетентностей молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 95 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу