dc.contributor.author |
Каліновська, Антоніна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-02T08:13:02Z |
|
dc.date.available |
2022-09-02T08:13:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Каліновська А. О. Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Антоніна Олександрівна Каліновська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6606 |
|
dc.description.abstract |
Початкова ланка загальноосвітньої школи відіграє провідну роль у формуванні основ творчої діяльності. Саме уроки літературного читання мають широкі можливості для розвитку творчої особистості молодшого школяра. Аналіз сучасних підручників з читання для учнів 3-4-х класів показав, що вони містять певну кількість творчих вправ. Однак, враховуючи сучасні вимоги до уроку літературного читання, визначені чинною програмою, кількість таких вправ необхідно не тільки збільшити та урізноманітнити, але й систематизувати. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розвитку креативності молодших школярів шляхом впровадження на уроках літературного читання науково обґрунтованої, спеціально дібраної та укладеної системи творчих вправ компетентнісного спрямування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
66 |
uk_UA |