Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Каліновська, Антоніна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-02T08:13:02Z | |
dc.date.available | 2022-09-02T08:13:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Каліновська А. О. Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Антоніна Олександрівна Каліновська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6606 | |
dc.description.abstract | Початкова ланка загальноосвітньої школи відіграє провідну роль у формуванні основ творчої діяльності. Саме уроки літературного читання мають широкі можливості для розвитку творчої особистості молодшого школяра. Аналіз сучасних підручників з читання для учнів 3-4-х класів показав, що вони містять певну кількість творчих вправ. Однак, враховуючи сучасні вимоги до уроку літературного читання, визначені чинною програмою, кількість таких вправ необхідно не тільки збільшити та урізноманітнити, але й систематизувати. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розвитку креативності молодших школярів шляхом впровадження на уроках літературного читання науково обґрунтованої, спеціально дібраної та укладеної системи творчих вправ компетентнісного спрямування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 66 | uk_UA |