Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кушнір, Анастасія Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T06:15:40Z | |
dc.date.available | 2022-09-05T06:15:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кушнір А. В. Виховання толерантності молодшого школяра на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Віталіївна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6610 | |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми виховання толерантності як однієї з базових якостей гуманної особистості пов’язана з тим, що сьогодні перед суспільством постають цінності і принципи, необхідні для його загального виживання і вільного розвитку, серед яких – стратегія ненасильства та терпимості до чужої позиції, цінностей, культури, ідеології, необхідності до взаємного порозуміння, пошуку компромісів у вирішенні будь-яких питань. Молодший шкільний вік – це період, коли дитина потрапляє у колектив (однолітків чи дорослих), де зав’язуються взаємостосунки з представниками різних мікросоціумів, із різними традиціями, поглядами, життєвим досвідом, формуються комунікативні здібності, тому природньо, що саме на цьому етапі розвитку дитини актуалізується питання виховання толерантних взаємовідносин. Мета дослідження – описати систему роботи з творами літератури для дітей, спрямовану на виховання толерантності в учнів початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Виховання толерантності молодшого школяра на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |