ElarK-PNU

Виховання толерантності молодшого школяра на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2022-09-05T06:15:40Z
dc.date.available 2022-09-05T06:15:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кушнір А. В. Виховання толерантності молодшого школяра на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Віталіївна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6610
dc.description.abstract Актуальність проблеми виховання толерантності як однієї з базових якостей гуманної особистості пов’язана з тим, що сьогодні перед суспільством постають цінності і принципи, необхідні для його загального виживання і вільного розвитку, серед яких – стратегія ненасильства та терпимості до чужої позиції, цінностей, культури, ідеології, необхідності до взаємного порозуміння, пошуку компромісів у вирішенні будь-яких питань. Молодший шкільний вік – це період, коли дитина потрапляє у колектив (однолітків чи дорослих), де зав’язуються взаємостосунки з представниками різних мікросоціумів, із різними традиціями, поглядами, життєвим досвідом, формуються комунікативні здібності, тому природньо, що саме на цьому етапі розвитку дитини актуалізується питання виховання толерантних взаємовідносин. Мета дослідження – описати систему роботи з творами літератури для дітей, спрямовану на виховання толерантності в учнів початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Виховання толерантності молодшого школяра на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу