Короткий опис(реферат):
На сьогодні швидкими темпами відбувається інтенсифікація системи освіти на основі комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологій, зростає якість наукового і навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, триває формування інноваційної й інформаційної культури педагогів та учнів. Запровадження названих інновацій в освітній процес початкової школи формує технічно і технологічно освічену творчу особистість, підготовлену до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, створює належне підґрунтя для розвитку життєвої компетентності, пізнавальної й творчої активності дітей, їх творчої самореалізації і професійного самовизначення з урахуванням індивідуальних можливостей та уподобань. Мета роботи – вивчити й узагальнити досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів початкової школи та експериментально перевірити запропоновану методику.