Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маланчук, Катерина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T11:39:26Z | |
dc.date.available | 2022-09-05T11:39:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Маланчук К. А. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів 3-4-х класів в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Андріївна Маланчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6615 | |
dc.description.abstract | На сьогодні швидкими темпами відбувається інтенсифікація системи освіти на основі комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологій, зростає якість наукового і навчально-методичного забезпечення освітнього процесу, триває формування інноваційної й інформаційної культури педагогів та учнів. Запровадження названих інновацій в освітній процес початкової школи формує технічно і технологічно освічену творчу особистість, підготовлену до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, створює належне підґрунтя для розвитку життєвої компетентності, пізнавальної й творчої активності дітей, їх творчої самореалізації і професійного самовизначення з урахуванням індивідуальних можливостей та уподобань. Мета роботи – вивчити й узагальнити досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів початкової школи та експериментально перевірити запропоновану методику. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів 3-4-х класів в умовах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 104 | uk_UA |