Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Михасюта, Тетяна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T12:39:31Z | |
dc.date.available | 2022-09-05T12:39:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Михасюта Т. В. Формування комунікативної компетентності молодшого школяра засобами технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Вікторівна Михасюта. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6616 | |
dc.description.abstract | Пріоритетом сучасної мовної освіти, що гарантує її високу якість, стає навчання, орієнтоване на формування у школярів комунікативної компетентності: уміння спілкуватися, слухати і чути партнера, співпрацювати, вільно, чітко й зрозуміло висловлювати свою точку зору, відстоювати власну позицію, аргументовано переконувати інших, бути толерантним до різних думок. Ефективною у роботі з молодшими школярами на уроках мовно-літературної освітньої галузі є технологія «Щоденні 5» (Daily 5), що складається з п’яти видів діяльності, які діти виконують щодня, і є спрямованою на розвиток комунікативної компетентності здобувачів освіти, формування мовної особистості, самостійності, креативності, уміння мислити нестандартно. Мета роботи – схарактеризувати особливості формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти засобом технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної компетентності молодшого школяра засобами технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |