ElarK-PNU

Формування комунікативної компетентності молодшого школяра засобами технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михасюта, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-09-05T12:39:31Z
dc.date.available 2022-09-05T12:39:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Михасюта Т. В. Формування комунікативної компетентності молодшого школяра засобами технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Вікторівна Михасюта. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6616
dc.description.abstract Пріоритетом сучасної мовної освіти, що гарантує її високу якість, стає навчання, орієнтоване на формування у школярів комунікативної компетентності: уміння спілкуватися, слухати і чути партнера, співпрацювати, вільно, чітко й зрозуміло висловлювати свою точку зору, відстоювати власну позицію, аргументовано переконувати інших, бути толерантним до різних думок. Ефективною у роботі з молодшими школярами на уроках мовно-літературної освітньої галузі є технологія «Щоденні 5» (Daily 5), що складається з п’яти видів діяльності, які діти виконують щодня, і є спрямованою на розвиток комунікативної компетентності здобувачів освіти, формування мовної особистості, самостійності, креативності, уміння мислити нестандартно. Мета роботи – схарактеризувати особливості формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти засобом технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетентності молодшого школяра засобами технології «Щоденні 5» на уроках мовно-літературної освітньої галузі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу