ElarK-PNU

Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філіпець, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2022-09-07T06:27:27Z
dc.date.available 2022-09-07T06:27:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Філіпець О. В. Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Василівна Філіпець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6626
dc.description.abstract Описуючи предмети та явища навколишньої дійсності, закономірності їх розвитку, взаємозв’язки між ними, дитина розвиває та вдосконалює своє мовлення. Але не завжди вона знаходить у навколишньому суттєві ознаки, не встигає розібратися в деталях. Тут на допомогу вчителеві приходить наочність. Сприймаючи картину чи ілюстрацію, дитина вловлює ряд суттєвих ознак, проводить їх аналіз, робить чітку оцінку зображеному. Образи, герої, середовище, зображені на картині, здебільшого настільки яскраві, що пробуджують спогади, уяву школярів, спрямовують оформлення їхньої думки, дають план її викладу. Мета роботи – визначити і науково обґрунтувати педагогічні умови впливу творів образотворчого мистецтва на емоційно-пізнавальну сферу молодшого школяра та значення його для розвитку зв’язного мовлення дітей; описати методику розвитку творчого мовленнєвого самовираження дітей з використанням образотворчої наочності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Активізація мовленнєвої діяльності учнів початкових класів у процесі роботи над творами образотворчого мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу