Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чайка, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-07T07:23:02Z | |
dc.date.available | 2022-09-07T07:23:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Чайка Ю. О. Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Олександрівна Чайка. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6627 | |
dc.description.abstract | Суттєво покращують результати навчання такі засоби персоналізації навчального досвіду, як робота за індивідуальними планами, окремими навчальними траєкторіями, у рамках індивідуальних дослідницьких проєктів. Здебільшого таким вимогам відповідає технологія проєктної діяльності як спосіб організації діяльності учнів, що ґрунтується на їхніх інтересах у безпосередній активності на всіх етапах здійснення. Водночас її застосування в освітньому процесі має переважно ситуативний характер, а використання потенціалу для формування дослідницької компетентності молодших школярів залишається недостатньо вивченим у наукових працях і практиці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 96 | uk_UA |