ElarK-PNU

Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чайка, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-09-07T07:23:02Z
dc.date.available 2022-09-07T07:23:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чайка Ю. О. Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Олександрівна Чайка. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6627
dc.description.abstract Суттєво покращують результати навчання такі засоби персоналізації навчального досвіду, як робота за індивідуальними планами, окремими навчальними траєкторіями, у рамках індивідуальних дослідницьких проєктів. Здебільшого таким вимогам відповідає технологія проєктної діяльності як спосіб організації діяльності учнів, що ґрунтується на їхніх інтересах у безпосередній активності на всіх етапах здійснення. Водночас її застосування в освітньому процесі має переважно ситуативний характер, а використання потенціалу для формування дослідницької компетентності молодших школярів залишається недостатньо вивченим у наукових працях і практиці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 96 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу