ElarK-PNU

Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чупак, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2022-09-07T07:57:54Z
dc.date.available 2022-09-07T07:57:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чупак Н. Г. Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Григорівна Чупак. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6628
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку освіти одним із найголовніших напрямів є здоров’язбереження учнів. Численні результати досліджень демонструють збільшення проблем зі здоров’ям у молодших школярів, які розпочали навчання в початковій школі. Реформи змушують учених у галузі освіти знаходити нові технології, спрямовані на збереження здоров’я підростаючого покоління. Із сучасних технологій навчання молодших школярів можна виділити квест-технології. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати методику формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій (квест-технологій) та експериментально перевірити її ефективність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу