Аннотации:
У монографії викладена суть проблеми розуміння текстів як складової загально-наукової проблеми розуміння. Подано аналіз теоретико-методичних підходів до процесу формування розуміння текстів у молодших школярів та проведено аналіз сучасних дидактичних та методичних засобів роботи у цьому напрямку.
Розкрито особливості навчально-корекційного впливу щодо розвитку умінь розуміти тексти в учнів із затримкою психічного розвитку. Розглянуто психологічні передумови формування цих умінь у школярів даної категорії. Визначено дидактичний зміст критеріїв та рівні розуміння текстів учнями 4-х класів із затримкою психічного розвитку. Вміщено поетапну методику і спеціальне дидактико-методичне забезпечення з формування розуміння текстів у молодших школярів і затримкою психічного розвитку.
Монографія адресована фахівцям у галузі корекційної освіти; викладачам вищих навчальних закладів, студентам і магістрантам напряму підготовки „Корекційна освіта”.