ElarK-PNU

Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мілевська, Олена Павлівна
dc.date.accessioned 2022-09-09T06:59:01Z
dc.date.available 2022-09-09T06:59:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку: Монографія / О.П. Мілевська. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори – 2006», 2016. – 202 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6634
dc.description.abstract У монографії викладена суть проблеми розуміння текстів як складової загально-наукової проблеми розуміння. Подано аналіз теоретико-методичних підходів до процесу формування розуміння текстів у молодших школярів та проведено аналіз сучасних дидактичних та методичних засобів роботи у цьому напрямку. Розкрито особливості навчально-корекційного впливу щодо розвитку умінь розуміти тексти в учнів із затримкою психічного розвитку. Розглянуто психологічні передумови формування цих умінь у школярів даної категорії. Визначено дидактичний зміст критеріїв та рівні розуміння текстів учнями 4-х класів із затримкою психічного розвитку. Вміщено поетапну методику і спеціальне дидактико-методичне забезпечення з формування розуміння текстів у молодших школярів і затримкою психічного розвитку. Монографія адресована фахівцям у галузі корекційної освіти; викладачам вищих навчальних закладів, студентам і магістрантам напряму підготовки „Корекційна освіта”. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП «Медобори – 2006» uk_UA
dc.title Навчання розуміння текстів молодших школярів із затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.type Монографія uk_UA
dc.format.pages 202 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу