Короткий опис(реферат):
Монографія присвячена проблемі формування семантичних полів слів у дітей з типовим розвитком та тяжкими порушеннями мовлення. Представлено погляди дослідників у галузі лінгвістичних наук, психології та корекційної педагогіки, щодо особливостей накопичення семантичних складових, індивідуальних особливостей їх формування, визначенні найбільш суттєві труднощі засвоєнні семантичних одиниць на різних етапах розвитку. Подано методику вивчення рівня сформованості семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення.
У пропонованій корекційній методиці висвітлено зміст, напрямки, умови організації та структуру корекційної роботи, етапи її реалізації та комплекс завдань для їх реалізації.
Посібник рекомендований логопедам, вчителям масових шкіл, класів з інклюзивною формою навчання, співробітникам інклюзивно-ресурсних центрів, вчителям спеціальних шкіл, студентам та батькам.