ElarK-PNU

Логопедія: формування семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-09-09T07:14:21Z
dc.date.available 2022-09-09T07:14:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Логопедія: формування семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення. Монографія / Ткач О.М. – Кам’янець-Подільський: ПП «Аксіома», 2019. – 244 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6635
dc.description.abstract Монографія присвячена проблемі формування семантичних полів слів у дітей з типовим розвитком та тяжкими порушеннями мовлення. Представлено погляди дослідників у галузі лінгвістичних наук, психології та корекційної педагогіки, щодо особливостей накопичення семантичних складових, індивідуальних особливостей їх формування, визначенні найбільш суттєві труднощі засвоєнні семантичних одиниць на різних етапах розвитку. Подано методику вивчення рівня сформованості семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення. У пропонованій корекційній методиці висвітлено зміст, напрямки, умови організації та структуру корекційної роботи, етапи її реалізації та комплекс завдань для їх реалізації. Посібник рекомендований логопедам, вчителям масових шкіл, класів з інклюзивною формою навчання, співробітникам інклюзивно-ресурсних центрів, вчителям спеціальних шкіл, студентам та батькам. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП «Аксіома» uk_UA
dc.title Логопедія: формування семантичних полів слів у дітей з системними порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.type Монографія uk_UA
dc.format.pages 244 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу