Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасун, Валентина Володимирівна | |
dc.contributor.author | Гаврилова, Наталія Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T07:46:47Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T07:46:47Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Тарасун В.В., Гаврилова Н.С. Особливості навчання математики молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Навчальний посібник для вищих навчальних закладів. – Кам’янець-Подільський: ПП Мошинський В.С., 2007. – 268 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6636 | |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику з урахуванням новітніх досліджень у галузі спеціальної психології і педагогіки висвітлено загальні механізми оволодіння дітьми поняттям числа, формування у них рахунку і обчислювальних навичок, особливостей розв’язування арифметичних задач. Охарактеризовано можливі типи труднощів засвоєння молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР) знань з математики та причини їх виникнення. Представлено можливі шляхи подолання труднощів у процесі опанування дітьми з ПМР математичним матеріалом. Висвітлено характерні особливості організації навчання математики дітей з ПМР на уроках інформаційно-корекційного, розвивально-узагальнюючого і регуляційно-контролюючого типів. Запропоновано практичний матеріал: перспективний план для навчання дітей з ПМР математики у підготовчому, першому, другому, третьому і четвертому класах, зразки уроків, приклади корекційних і розвивальних завдань які можна використовувати на уроках математики, методику діагностики стану засвоєння знань з математики, корекційні завдання для роботи на індивідуальних заняттях і на уроках з математики. Навчальний посібник адресується вчителям, логопедам, психологам спеціальних і загальноосвітніх навчальних закладів, аспірантам, студентам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ПП Мошинський В.С. | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання математики молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
dc.type | Навчальний посібник | uk_UA |
dc.format.pages | 268 | uk_UA |