Аннотации:
У підручнику зроблена детальна характеристика системи роботи з учнями, які мають стійкі порушення інтелектуального розвитку, при вивченні такого навчального предмету, як математика. В ньому висвітлюється послідовність вивчення математики цією категорією школярів з урахуванням рівня їх актуальних та потенційних можливостей, наявних порушень психофізичного розвитку. Включає в себе систему роботи над вивченням арифметичних і геометричних тем та розділів – у пропедевтичний період навчання, у молодших (1-4-й) та старших (5-9-й) класах. У підручник включено практично всі теми, якими здатні оволодіти діти зі стійкими порушеннями інтелектуального розвитку на протязі всього періоду їхнього навчання.
Підручник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю „Корекційна освіта. Олігофренопедагогіка”, викладачів, вчителів спеціальних шкіл, реабілітаційних центрів, дефектологів дошкільних та шкільних закладів освіти, батьків, які мають дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Окремо відмічаємо необхідність даного посібника для вчителів початкових класів і вчителів алгебри і геометрії старших класів загальноосвітньої школи, які розпочали роботу в класах інтегрованого навчання та в системі інклюзивної освіти.