Abstract:
У навчальному посібнику розкриваються питання організації роботи з дітьми, які мають помірний і тяжкий ступінь розумової відсталості. Автором зроблена спроба об’єднати і узагальнити наукові та практичні доробки спеціалістів як України, так і країн зарубіжжя. У посібнику аналізується історичний шлях надання допомоги цим дітям, сучасний стан організації роботи з ними у нашій країні, наведена класифікація розумової відсталості за ступенем вираженості інтелектуального порушення, запропоновані деякі напрацювання з діагностики актуального рівні їхнього розвитку, ґрунтовно описані методики формування комунікативної та практично-діяльнісної поведінки.
Навчальний посібник розрахований для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямком підготовки спеціальністю “Корекційна освіта”, викладачів, вчителів, вихователів спеціальних дошкільних закладів та реабілітаційних центів, батьків, всіх, кому не байдужа доля дітей з особливими потребами.