ElarK-PNU

Формування соціально-побутових навичок у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галецька, Юлія Вячеславівна
dc.date.accessioned 2022-09-09T10:27:05Z
dc.date.available 2022-09-09T10:27:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Галецька Ю.В. Формування соціально-побутових навичок у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення: монографія. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори – 2006», 2019. – 240 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6645
dc.description.abstract У монографії здійснено систематизацію теоретичних досліджень, які представляють як класичні розробки проблеми соціально-трудової адаптації, так і сучасні методичні розробки становлення корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з помірним та тяжким ступенем інтелектуальної недостатності. Розкрито методику формування соціально-побутових навичок за напрямками: прийом їжі, особиста гігієна, одягання, робота у побуті. Представлено програму з соціально-побутового орієнтування для дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення для підготовчого та 1-4 класів. Висвітлено методику формування навичок самообслуговування та результати формувального експерименту, описано зміст науково-методичної роботи з вихователями як умову ефективного формування соціально-побутових навичок у цієї категорії дітей. Монографія адресована фахівцям у галузі корекційної освіти; викладачам вищих навчальних закладів, студентам та магістрантам напряму підготовки «Спеціальна освіта». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП «Медобори – 2006» uk_UA
dc.title Формування соціально-побутових навичок у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.type Монографія uk_UA
dc.format.pages 240 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу