Abstract:
У посібнику проаналізовано особливості розвитку професійно-трудового навчання в системі, що полягали у формуванні їх змісту та форм. Розкриті основні напрямки розвитку професійно-трудового навчання і виховання учнів з порушенням інтелекту. Зазначено посилення корекційної спрямованості професійно-трудового навчання і виховання дітей даної категорії. Проаналізовано розробку навчально-методичного забезпечення професійної підготовки школярів спеціальної школи. Розкриті питання кадрового забезпечення трудової підготовки.
Матеріали можуть бути корисні для корекційних педагогів, що працюють з дітьми з порушенням інтелекту. Також, їх можна застосовувати при читанні лекційних курсів («Спеціальна педагогіка з історією», «Спеціальна методика викладання ручної праці») студентам педвузів та вчителям спеціальних шкіл на курсах підвищення кваліфікації.