Аннотации:
Монографія вміщує опис особливостей навчальної діяльності в процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушенням розвитку мовлення. Подано характеристику традиційних та інноваційних методик формування вміння розв’язувати арифметичні задачі, що вивчаються в молодшій школі. Запропоновано сформовану автором методику дослідження навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Описано типи труднощів та рівні засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Подано корекційну методику поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач.
Запропоновані теоретичні та практичні матеріали можуть використовуватися спеціалістами різних профілів (логопеди, психологи, корекційні педагоги, вчителі спеціальної школи для дітей з ТПМ та інклюзивної форми навчання, викладачі та студенти ВНЗ) та батьками у процесі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ТПМ. Зібрані матеріали можна застосовувати при читанні лекційних курсів (“Спеціальна методика викладання математики”) студентам педвузів та вчителям спеціальних шкіл на курсах підвищення кваліфікації педагогів.