ElarK-PNU

Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лісова, Людмила Іванівна
dc.date.accessioned 2022-09-09T10:52:11Z
dc.date.available 2022-09-09T10:52:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лісова Л.І. Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: монографія. – Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 2015. – 302 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6648
dc.description.abstract Монографія вміщує опис особливостей навчальної діяльності в процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушенням розвитку мовлення. Подано характеристику традиційних та інноваційних методик формування вміння розв’язувати арифметичні задачі, що вивчаються в молодшій школі. Запропоновано сформовану автором методику дослідження навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Описано типи труднощів та рівні засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Подано корекційну методику поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Запропоновані теоретичні та практичні матеріали можуть використовуватися спеціалістами різних профілів (логопеди, психологи, корекційні педагоги, вчителі спеціальної школи для дітей з ТПМ та інклюзивної форми навчання, викладачі та студенти ВНЗ) та батьками у процесі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ТПМ. Зібрані матеріали можна застосовувати при читанні лекційних курсів (“Спеціальна методика викладання математики”) студентам педвузів та вчителям спеціальних шкіл на курсах підвищення кваліфікації педагогів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ТОВ «Друк-Сервіс» uk_UA
dc.title Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.type Монографія uk_UA
dc.format.pages 302 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу