Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лісова, Людмила Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T10:52:11Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T10:52:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Лісова Л.І. Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: монографія. – Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 2015. – 302 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6648 | |
dc.description.abstract | Монографія вміщує опис особливостей навчальної діяльності в процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушенням розвитку мовлення. Подано характеристику традиційних та інноваційних методик формування вміння розв’язувати арифметичні задачі, що вивчаються в молодшій школі. Запропоновано сформовану автором методику дослідження навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Описано типи труднощів та рівні засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Подано корекційну методику поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Запропоновані теоретичні та практичні матеріали можуть використовуватися спеціалістами різних профілів (логопеди, психологи, корекційні педагоги, вчителі спеціальної школи для дітей з ТПМ та інклюзивної форми навчання, викладачі та студенти ВНЗ) та батьками у процесі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ТПМ. Зібрані матеріали можна застосовувати при читанні лекційних курсів (“Спеціальна методика викладання математики”) студентам педвузів та вчителям спеціальних шкіл на курсах підвищення кваліфікації педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ «Друк-Сервіс» | uk_UA |
dc.title | Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
dc.type | Монографія | uk_UA |
dc.format.pages | 302 | uk_UA |