Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ватаманюк, Галина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2017-12-14T08:12:22Z | |
dc.date.available | 2017-12-14T08:12:22Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | 1. Ватаманюк Г. П. Музично-ігрова діяльність як засіб формування комунікативних умінь старших дошкільників / Г. П. Ватаманюк // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський : ПП Зволейко Д. Г., 2015. – Вип. 18. – С.401–407. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/664 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність дослідження, визначено мету, проаналізовано науковий фонд з досліджуваної проблеми. Розкрито сутність і структуру комунікативних умінь старших дошкільників. З'ясовано, що структурними компонентами комунікативних умінь старших дошкільників є обмін інформацією (інформаційно-комунікативні вміння), діями (інтерактивні вміння), переживаннями та враженнями (перцептивно-експресивні) між партнерами в процесі їх включення у діяльність, що має колективний характер, а музично-ігрова діяльність виступає засобом формування всіх компонентів означених умінь. Виявлено вікові особливості комунікативних умінь старших дошкільників та подано основні характеристики їх сформованості. Окреслено психолого-педагогічні умови, що сприяють ефективному формуванню комунікативних умінь дошкільників. Розкрито сутність понять «формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігровій діяльності» та «музично-ігрова діяльність старших дошкільників», визначено напрями формування комунікативних умінь дошкільників у музично-ігровій діяльності. Виокремлено види музичних ігор, що сприяють формуванню комунікативних умінь дошкільників (музично-сенсорні, музично-ритмічні, музично-дидактичні, розвивальні). Обґрунтовано поняття «формування комунікативних умінь у процесі музично-ігрової діяльності». Висвітлено розвивально-виховні можливості музично-ігрової діяльності щодо формування означених умінь (спонукання дітей до експресивно-мімічних (погляд, посмішка, міміка, виразні вокалізації та рухи тіла), предметно-дієвих (рухи з предметами), та вербальних засобів спілкування, що дозволяють їм реалізувати комунікативні потреби). | uk_UA |
dc.description.abstract | The revelance of the research was proved, the purpose was define, the reventific fund for the studied problem was analyzed. In the article relevance of the research is proved, the purpose is defined are defined the purpose, analyzed scientific fund for the studied problem. It is opened essence and structure of communicative abilities of the senior preschool children. It was found out that structural components of communicative abilities of the senior preschool children is exchange of information (information and communicative abilities), actions (interactive abilities), experiences and impressions (perceptual and expressional) between partners in the course of their inclusion in activity, has collective character, and musical and game activity acts as means of formation of all components of the specified abilities. It was revealed age features of communicative abilities of the senior preschool children and the main characteristics of their formation are submitted. Psychological and pedagogic the conditions promoting effective formation of communicative abilities of preschool children are defined. The essence of the concepts «formation of communicative abilities of the senior preschool children in the course of musical and game activity» and «musical and game activity of the senior preschool children» were opened, the directions of formation of communicative abilities of preschool children in musical and game activity were defined. Types of the musical games promotingformation of communicative abilities of preschool children were allocated (musical and touch, musical and rhythmic, musical and didactic, developing). The concept «formation of communicative abilities in the course of musical and game activity» was proved. The developing - educational opportunities of musical and game activities for formation of the specified abilities (motivation of children to expressional and mimic (a look, a smile, a mimicry, expressive vocalizations and the movements of a body), subject and effective are lit (the movements with subjects), and verbal means of communication, the communicative requirements allowing them to realize). | En |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ПП Зволейко Д. Г. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 18; | |
dc.subject | комунікативні вміння | uk_UA |
dc.subject | старші дошкільники | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | музично-ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | засіб | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | процес | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | communicative abilities | uk_UA |
dc.subject | senior preschool children | uk_UA |
dc.subject | researches | uk_UA |
dc.subject | formations | uk_UA |
dc.subject | musical and game activity | uk_UA |
dc.subject | means | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | process | uk_UA |
dc.subject | art | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.title | Музично-ігрова діяльність як засіб формування комунікативних умінь старших дошкільників | uk_UA |
dc.title.alternative | MUSICALLY-PLAYING ACTIVITY AS A MEANS OF COMUNICATIVE SKILLS OF OLDER PRE-SCHOOLERS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |