DSpace Repository

Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Show simple item record

dc.contributor.author Михальська, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-09-25T10:10:42Z
dc.date.available 2022-09-25T10:10:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Михальська С. А. Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ С. А. Михальська // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48 (1). - С. 117-120. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6662
dc.description.abstract Стаття присвячена одній з актуальних проблем впровадження інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначається, що фахівці, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, повинні володіти не лише фаховими методиками, а й новаторським досвідом, організовувати освітній процес, керуючись принципами індивідуалізації навчальної діяльності та активізації пізнавальної діяльності дітей, враховувати їхні індивідуальні особливості розвитку, прагнути до само- освіти. Встановлено, що значна частина фахівців використовують окремі частини інноваційних технологій або всі розробки у різних їх варіаціях. Серед груп технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами більшість фахівців використовує технології індивідуалізації освітнього процесу (особистісно-орієнтоване навчання, методики Марії Монтессорі, вальдорфської педагогіки, рівневої диференціації, ігрових та інтерактивних технологій, технологій модульно-розвивального, проблемного, когнітивного, дистанційного, проектного навчання та ін.). Визначено труднощі, які виникають при використанні інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, це зокрема недостатній розвиток дослідницьких умінь фахівців, недостатня забезпеченість технічними засобами навчання, потреба у пристосуванні технологій до можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Встановлено, що головною перешкодою в освоєнні і розробці інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами є недостатнє матеріальне забезпечення та нестача часу на саморозвиток. Найбільш значимими здібностями та якостями особистості, що позитивно впливають на впровадження інноваційних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми є креативність, бажання експериментувати, позитивне ставлення та пізнавальний інтерес до інновацій, прагнення до самовдосконалення, здатність відмовитися від стереотипів у педагогічній діяльності, здатність до самоаналізу, загальнотеоретичні й методичні знання, здатність до співробітництва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;48 (1)
dc.subject innovative technologies en
dc.subject children with special educational needs en
dc.subject professional activity en
dc.subject development en
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.title.alternative PECULIARITIES OF USING INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account