ElarK-PNU

Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михальська, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-09-25T10:10:42Z
dc.date.available 2022-09-25T10:10:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Михальська С. А. Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ С. А. Михальська // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48 (1). - С. 117-120. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6662
dc.description.abstract Стаття присвячена одній з актуальних проблем впровадження інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначається, що фахівці, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, повинні володіти не лише фаховими методиками, а й новаторським досвідом, організовувати освітній процес, керуючись принципами індивідуалізації навчальної діяльності та активізації пізнавальної діяльності дітей, враховувати їхні індивідуальні особливості розвитку, прагнути до само- освіти. Встановлено, що значна частина фахівців використовують окремі частини інноваційних технологій або всі розробки у різних їх варіаціях. Серед груп технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами більшість фахівців використовує технології індивідуалізації освітнього процесу (особистісно-орієнтоване навчання, методики Марії Монтессорі, вальдорфської педагогіки, рівневої диференціації, ігрових та інтерактивних технологій, технологій модульно-розвивального, проблемного, когнітивного, дистанційного, проектного навчання та ін.). Визначено труднощі, які виникають при використанні інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, це зокрема недостатній розвиток дослідницьких умінь фахівців, недостатня забезпеченість технічними засобами навчання, потреба у пристосуванні технологій до можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Встановлено, що головною перешкодою в освоєнні і розробці інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами є недостатнє матеріальне забезпечення та нестача часу на саморозвиток. Найбільш значимими здібностями та якостями особистості, що позитивно впливають на впровадження інноваційних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми є креативність, бажання експериментувати, позитивне ставлення та пізнавальний інтерес до інновацій, прагнення до самовдосконалення, здатність відмовитися від стереотипів у педагогічній діяльності, здатність до самоаналізу, загальнотеоретичні й методичні знання, здатність до співробітництва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;48 (1)
dc.subject innovative technologies en
dc.subject children with special educational needs en
dc.subject professional activity en
dc.subject development en
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.title.alternative PECULIARITIES OF USING INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу