Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Михальська, Світлана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-25T10:10:42Z | |
dc.date.available | 2022-09-25T10:10:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Михальська С. А. Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ С. А. Михальська // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48 (1). - С. 117-120. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6662 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем впровадження інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Зазначається, що фахівці, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, повинні володіти не лише фаховими методиками, а й новаторським досвідом, організовувати освітній процес, керуючись принципами індивідуалізації навчальної діяльності та активізації пізнавальної діяльності дітей, враховувати їхні індивідуальні особливості розвитку, прагнути до само- освіти. Встановлено, що значна частина фахівців використовують окремі частини інноваційних технологій або всі розробки у різних їх варіаціях. Серед груп технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами більшість фахівців використовує технології індивідуалізації освітнього процесу (особистісно-орієнтоване навчання, методики Марії Монтессорі, вальдорфської педагогіки, рівневої диференціації, ігрових та інтерактивних технологій, технологій модульно-розвивального, проблемного, когнітивного, дистанційного, проектного навчання та ін.). Визначено труднощі, які виникають при використанні інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, це зокрема недостатній розвиток дослідницьких умінь фахівців, недостатня забезпеченість технічними засобами навчання, потреба у пристосуванні технологій до можливостей дітей з особливими освітніми потребами. Встановлено, що головною перешкодою в освоєнні і розробці інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами є недостатнє матеріальне забезпечення та нестача часу на саморозвиток. Найбільш значимими здібностями та якостями особистості, що позитивно впливають на впровадження інноваційних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми є креативність, бажання експериментувати, позитивне ставлення та пізнавальний інтерес до інновацій, прагнення до самовдосконалення, здатність відмовитися від стереотипів у педагогічній діяльності, здатність до самоаналізу, загальнотеоретичні й методичні знання, здатність до співробітництва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;48 (1) | |
dc.subject | innovative technologies | en |
dc.subject | children with special educational needs | en |
dc.subject | professional activity | en |
dc.subject | development | en |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.title | Особливості використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title.alternative | PECULIARITIES OF USING INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS | en |
dc.type | Article | en |