dc.contributor.author |
Чопік, Олена Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-25T11:10:40Z |
|
dc.date.available |
2022-09-25T11:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Чопік О.В. Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі / О.В. Чопік // Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні./ за ред. С.П. Миронової, Л. Б. Платаш. Чернівці: «Технодрук», 2021. С. 185-199. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-8034-20-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6667 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі створення соціального середовища в інклюзивному класі. Розглянуто умови створення сприятливого середовища для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Визначено чинники формування ставлення школярів з типовим розвитком до однокласників з особливими освітніми потребами. Наголошено на ролі педагогів і батьків учнів у формуванні позитивного соціально-психологічного клімату інклюзивного класу. Подано результати дослідження ставлення дітей з типовим розвитком до ровесників з особливими освітніми потребами. Проаналізовано результати дослідження колективів інклюзивних класів за методикою А. Фідлера. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ПВКФ «Технодрук» |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивний клас |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
учні з типовим розвитком |
uk_UA |
dc.subject |
педагоги |
uk_UA |
dc.subject |
батьки |
uk_UA |
dc.title |
Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of creating a social environment in an inclusive classroom |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |