Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чопік, Олена Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-25T11:10:40Z | |
dc.date.available | 2022-09-25T11:10:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Чопік О.В. Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі / О.В. Чопік // Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні./ за ред. С.П. Миронової, Л. Б. Платаш. Чернівці: «Технодрук», 2021. С. 185-199. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8034-20-7 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6667 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі створення соціального середовища в інклюзивному класі. Розглянуто умови створення сприятливого середовища для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Визначено чинники формування ставлення школярів з типовим розвитком до однокласників з особливими освітніми потребами. Наголошено на ролі педагогів і батьків учнів у формуванні позитивного соціально-психологічного клімату інклюзивного класу. Подано результати дослідження ставлення дітей з типовим розвитком до ровесників з особливими освітніми потребами. Проаналізовано результати дослідження колективів інклюзивних класів за методикою А. Фідлера. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ПВКФ «Технодрук» | uk_UA |
dc.subject | соціальне середовище | uk_UA |
dc.subject | інклюзивний клас | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | учні з типовим розвитком | uk_UA |
dc.subject | педагоги | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.title | Особливості створення соціального середовища в інклюзивному класі | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of creating a social environment in an inclusive classroom | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |