ElarK-PNU

Окремі аспекти проблеми готовності вчителів предметів до інклюзивного навчання дітей з ООП

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чопік, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2022-09-25T11:18:19Z
dc.date.available 2022-09-25T11:18:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чопік О.В. Окремі аспекти проблеми готовності вчителів предметів до інклюзивного навчання дітей з ООП // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів : у 3-х томах. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. Вип. 20. Т. 1. С. 145-146. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6668
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі готовності вчителів інклюзивних закладів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано результати анкетування педагогів закладів загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;20(1)
dc.subject вчителі uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.title Окремі аспекти проблеми готовності вчителів предметів до інклюзивного навчання дітей з ООП uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу