ElarK-PNU

Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Докучина, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.author Мішеніна, Анжела Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-09-25T13:47:43Z
dc.date.available 2022-09-25T13:47:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Докучина Т.О., Мішеніна А.В. Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями / Т.О. Докучина, А.В. Мішеніна //Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць ; за ред. М.К Шеремет. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2021. Том. 17. С. 132-141. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6678
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі підготовки фахівців спеціальної освіти до роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Визначено, що фахівці спеціальної освіти мають бути готовими до роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями різного віку, з різним ступенем інтелектуальних порушень, а також зі складними порушеннями, в структурі яких є інтелектуальний недорозвиток. Обґрунтовано, що підготовка фахівців спеціальної освіти до роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями передбачає вивчення особливостей психофізичного розвитку дітей з різними видами порушень, медико-білогічних основ корекційної педагогіки, спеціальної методики корекційно-виховної роботи з дітьми, особливості індивідуального підходу до дітей різних категорій порушень психофізичного розвитку у процесі навчання та виховання в закладі дошкільної освіти, принципи організації процесу навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями та ін. Проаналізовано програму розвитку для дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Обґрунтовано актуальність та значущість формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями та необхідність підготовки фахівців до реалізації цього завдання. Визначено, що ефективність підготовки майбутній фахівців спеціальної освіти до роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями в цілому та формування у них уявлень про навколишнє, зокрема, передбачає забезпечення єдності оволодіння теоретичними положеннями з педагогічною практикою. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of training special education specialists to work with children with intellectual disabilities. It is determined that special education specialists should be ready to work with children with intellectual disabilities of different ages, with varying degrees of intellectual disabilities, as well as with complex disabilities. It is substantiated that the training of special education specialists to work with preschoolers intellectual disabilities involves the study of psychophysical development of children with different types of disorders, medical and biological foundations of correctional pedagogy, special methods of correctional and educational work with children, features of individual approach to children development in the process of education and upbringing in the institution of preschool education, the principles of organization of the process of education and upbringing of children with intellectual disabilities, etc. The development program for preschoolers with intellectual disabilities is analyzed. The relevance of the formation of ideas about the environment in preschoolers with intellectual disabilities and the need to train professionals to implement this task are substantiated. It is determined that the effectiveness of training future specialists in special education to work with preschoolers with intellectual disabilities in general and the formation of their ideas about the environment, in particular, involves ensuring the unity of mastery of theoretical provisions with pedagogical practice en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавець Ковальчук О.В. uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;17
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.subject фахівці спеціальної освіти uk_UA
dc.subject дошкільники з інтелектуальними порушення uk_UA
dc.subject формування уявлень про навколишнє uk_UA
dc.subject professional training en
dc.subject specialists of special education en
dc.subject preschoolers with intellectual disabilities en
dc.subject formation of ideas about the environment en
dc.title Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.title.alternative Training of specialists in special education for the formation of ideas about the environment in preschoolers with intellectual disabilities en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу