Репозиторий Dspace

Навчання стилістики української мови в умовах нової освітньої парадигми

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Попович, Анжеліка Станіславівна
dc.date.accessioned 2022-11-04T09:37:37Z
dc.date.available 2022-11-04T09:37:37Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Попович А. С. Навчання стилістики української мови в умовах нової освітньої парадигми. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2017. V (59). Issue: 134. P. 38-40. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6716
dc.description.abstract Предметом дослідження є методика навчання стилістики майбутніх учителів української мови і літератури у вищих педагогічних навчальних закладах. Мета статті − потлумачити основні підходи до навчання стилістики української мови. У розвідці використані теоретичні та емпіричні методи дослідження. Результати роботи застосовуватимуться для організації вивчення стилістики у вищій школі. Увагу акцентовано на особистісно зорієнтованому, компетентнісному й діяльнісному підходах. Пропонуємо надавати перевагу поєднанню різних підходів до навчання стилістики, тому що їхня взаємодія дозволяє позбуватися однобічності, віддзеркалює способи організації освітнього процесу, підвищує результативність підготовки вчителів-словесників. uk_UA
dc.description.abstract The subject of the study is teaching methodology of stylistics for the future teachers of Ukrainian language and literature in higher pedagogical educational establishments. The purpose of the article is to explain the main approaches to teaching the stylistics of Ukrainian language. Theoretical and empirical methods of the researches are used in the paper. The results of the research will be used for the organisation of studying stylistics in higher school. The attention is paid to individually oriented, competence and activity approaches. We suggest preferring the combination of different approaches to studying stylistics, because their interaction allows to get rid of unilaterality, reflects the ways of organisation of the educational process, increases the effectiveness of training of language and literature teachers. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology;V (59)
dc.subject дисципліна «Стилістика української мови» uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject учитель української мови і літератури uk_UA
dc.subject підходи до навчання uk_UA
dc.subject особистісно зорієнтований підхід uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject діяльнісний підхід uk_UA
dc.subject discipline "Stylistics of Ukrainian language" en
dc.subject higher school en
dc.subject teacher of Ukrainian language and literature en
dc.subject approaches to teaching en
dc.subject individually-oriented approach en
dc.subject competence approach en
dc.subject activity approach en
dc.title Навчання стилістики української мови в умовах нової освітньої парадигми en
dc.title.alternative Teaching the stylistics in higher school in the conditions of new educational paradigm en
dc.type Article en
dc.format.pages 3 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись