Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Анжеліка Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T10:08:05Z | |
dc.date.available | 2022-11-04T10:08:05Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Попович А.С. Відбиття новітніх вимог суспільства в системі принципів навчання стилістики майбутніх учителів української мови. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2017. V (62). Issue: 142. P. 45-47. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6717 | |
dc.description.abstract | Організація вивчення стилістики у вищій школі потребує вдумливого підходу до відбору принципів навчання, їх наукового обґрунтування й визначення методичних шляхів реалізації. У статті звернено увагу на можливостях принципів навчання набувати нових ознак, видозмінюватися й удосконалюватися. Виокремлено й охарактеризовано сучасні принципи навчання стилістики української мови у вищих навчальних закладах. Закцентовано на принципах креативності, автентичності, гендерному й лінгвоекологічному. Реалізація сучасних принципів потребує систематичної педагогічної діяльності. Сконстатовано, що система принципів є відкритою й може варіюватися. | uk_UA |
dc.description.abstract | Organization of the study of stylistics at a higher school requires a thoughtful approach to the selection of teaching principles and their scientific substantiation and determination of methodological ways of realization. The article focuses on the ability of the principles of learning to acquire new features, modify and improve. The modern principles of studying the stylistics of the Ukrainian language in higher educational establishments are distinguished and described. It is emphasized on the principles of creativity, authenticity, gender and linguistic-ecological. The implementation of modern principles requires systematic pedagogical activity. It has been established that the stated system of principles is opened and can vary. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology;V (62) | |
dc.subject | сучасні принципи навчання | uk_UA |
dc.subject | стилістика української мови | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | принцип креативності | uk_UA |
dc.subject | гендерний принцип | uk_UA |
dc.subject | лінгвоекологічний принцип | uk_UA |
dc.subject | принцип автентичності | uk_UA |
dc.subject | modern principles of teaching | en |
dc.subject | stylistics of the Ukrainian language | en |
dc.subject | higher school | en |
dc.subject | principle of creativity | en |
dc.subject | gender principle | en |
dc.subject | lingvoecological principle | en |
dc.subject | principle of authenticity | en |
dc.title | Відбиття новітніх вимог суспільства в системі принципів навчання стилістики майбутніх учителів української мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Reflection of the newest society's demands in the system of principles of teaching stylistics future teachers of the Ukrainian language | en |
dc.type | Article | en |
dc.format.pages | 3 | uk_UA |