Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Анжеліка Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T09:12:20Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T09:12:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Попович А.С. Лінгвосинергетичний підхід до вивчення стилістики у вищій школі. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: збірник матеріалів усеукраїнської науково-практичної конференції (м. Суми, 25 жовтня 2017 року) / за ред. О.М. Семеног. Суми: Видавництво СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017. Вип. 1. С. 129-132. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6738 | |
dc.description.abstract | У методиці навчання стилістики, як і будь-якої іншої дисципліни, виокремлюють компоненти системи навчання, що взаємопов’язані між собою та утворюють цілісність, – мета і завдання, підходи до навчання, зміст, процес навчання, принципи, методи, засоби, організаційні форми й результати навчання. Підхід до навчання стилістики української мови у вищій школі – це засадницька методологічна категорія, яка визначає систему вивчення дисципліни, способи організації навчального матеріалу та особливості взаємодії усіх складників освітнього процесу: принципів, методів, прийомів і засобів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво СумДПУ ім. А.С. Макаренка | uk_UA |
dc.title | Лінгвосинергетичний підхід до вивчення стилістики у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |
dc.format.pages | 4 | uk_UA |