ElarK-PNU

Лінгвосинергетичний підхід до вивчення стилістики у вищій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Анжеліка Станіславівна
dc.date.accessioned 2022-11-08T09:12:20Z
dc.date.available 2022-11-08T09:12:20Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Попович А.С. Лінгвосинергетичний підхід до вивчення стилістики у вищій школі. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: збірник матеріалів усеукраїнської науково-практичної конференції (м. Суми, 25 жовтня 2017 року) / за ред. О.М. Семеног. Суми: Видавництво СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017. Вип. 1. С. 129-132. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6738
dc.description.abstract У методиці навчання стилістики, як і будь-якої іншої дисципліни, виокремлюють компоненти системи навчання, що взаємопов’язані між собою та утворюють цілісність, – мета і завдання, підходи до навчання, зміст, процес навчання, принципи, методи, засоби, організаційні форми й результати навчання. Підхід до навчання стилістики української мови у вищій школі – це засадницька методологічна категорія, яка визначає систему вивчення дисципліни, способи організації навчального матеріалу та особливості взаємодії усіх складників освітнього процесу: принципів, методів, прийомів і засобів навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавництво СумДПУ ім. А.С. Макаренка uk_UA
dc.title Лінгвосинергетичний підхід до вивчення стилістики у вищій школі uk_UA
dc.type Thesis en
dc.format.pages 4 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу