DSpace Repository

Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки

Show simple item record

dc.contributor.author Прозар, Микола Володимирович
dc.contributor.author Єдинак, Геннадій Анатолійович
dc.contributor.author Галаманжук, Леся Людвигівна
dc.date.accessioned 2022-11-14T12:57:34Z
dc.date.available 2022-11-14T12:57:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Прозар М. Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки / М. Прозар, Г. Єдинак, Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 252-257. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6781
dc.description.abstract Одним із найважливіших і першочергових завдань фізичного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі є покращення фізичного стану учнів. Мета: аналіз показників фізичного стану хлопців 9–12 років на відповідність існуючим стандартам і нормативам. Матеріал і методи дослідження: у дослідженні взяли участь 48 і 49 хлопців відповідно 9–10 та 11–12 років. Для одержання даних використовували медико-біологічні, педагогічні та математико-статистичні методи. Отримані результати: у ході дослідження визначили функціональні можливості та фізичну підготовленість, після чого ці дані порівняли з нормативними. Висновки: у хлопчиків 9–12 років позитивною тенденцією відзначається стан діяльності м’язової системи і функції із забезпечення метаболічних реакцій, негативною – стан діяльності кисневотранспортної та серцево-судинної систем у спокої і після дозованого фізичного навантаження. Показники фізичної підготовленості відповідають невисокому рівню розвитку та тенденцію до погіршення більшості з віком. Одержані дані необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами для хлопчиків 10–12 років. uk_UA
dc.description.abstract One of the most important and primary tasks of physical education in a general educational institution is to improve the physical condition of students. Purpose: to analyze the indicators of the physical condition of boys 9–12 years for compliance with existing standards and norms. Material and methods of research: іn the study 48 and 49 boys were respectively 9–10 and 11–12 years old. For obtaining data, medical-biological, pedagogical and mathematical-statistical methods were used. Results obtained: іn the course of the study, determined the functional capabilities and physical fitness, after which these data were compared with the normative ones. Conclusions: in boys 9–12 years, a positive trend is the state of the muscular system and the function of providing metabolic reactions, a negative – the state of the oxygen supplying, cardiovascular system at rest and after metered physical activity. Indicators of physical fitness correspond to a low level of development and a tendency to deteriorate the majority with age. The obtained data should be taken into account when forming the content of exercises for boys 10–12 years old. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника uk_UA
dc.subject хлопчики uk_UA
dc.subject функціональні показники uk_UA
dc.subject фізичні якості uk_UA
dc.subject нормативи uk_UA
dc.subject boys en
dc.subject functional indicators en
dc.subject physical qualities en
dc.subject standards en
dc.title Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки uk_UA
dc.title.alternative Correspondence of indicators of the physical condition of boys aged 9–12 years to current standards and norms of assessment en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account