Репозиторий Dspace

Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Прозар, Микола Володимирович
dc.contributor.author Єдинак, Геннадій Анатолійович
dc.contributor.author Галаманжук, Леся Людвигівна
dc.date.accessioned 2022-11-14T12:57:34Z
dc.date.available 2022-11-14T12:57:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Прозар М. Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки / М. Прозар, Г. Єдинак, Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 252-257. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6781
dc.description.abstract Одним із найважливіших і першочергових завдань фізичного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі є покращення фізичного стану учнів. Мета: аналіз показників фізичного стану хлопців 9–12 років на відповідність існуючим стандартам і нормативам. Матеріал і методи дослідження: у дослідженні взяли участь 48 і 49 хлопців відповідно 9–10 та 11–12 років. Для одержання даних використовували медико-біологічні, педагогічні та математико-статистичні методи. Отримані результати: у ході дослідження визначили функціональні можливості та фізичну підготовленість, після чого ці дані порівняли з нормативними. Висновки: у хлопчиків 9–12 років позитивною тенденцією відзначається стан діяльності м’язової системи і функції із забезпечення метаболічних реакцій, негативною – стан діяльності кисневотранспортної та серцево-судинної систем у спокої і після дозованого фізичного навантаження. Показники фізичної підготовленості відповідають невисокому рівню розвитку та тенденцію до погіршення більшості з віком. Одержані дані необхідно враховувати при формуванні змісту занять фізичними вправами для хлопчиків 10–12 років. uk_UA
dc.description.abstract One of the most important and primary tasks of physical education in a general educational institution is to improve the physical condition of students. Purpose: to analyze the indicators of the physical condition of boys 9–12 years for compliance with existing standards and norms. Material and methods of research: іn the study 48 and 49 boys were respectively 9–10 and 11–12 years old. For obtaining data, medical-biological, pedagogical and mathematical-statistical methods were used. Results obtained: іn the course of the study, determined the functional capabilities and physical fitness, after which these data were compared with the normative ones. Conclusions: in boys 9–12 years, a positive trend is the state of the muscular system and the function of providing metabolic reactions, a negative – the state of the oxygen supplying, cardiovascular system at rest and after metered physical activity. Indicators of physical fitness correspond to a low level of development and a tendency to deteriorate the majority with age. The obtained data should be taken into account when forming the content of exercises for boys 10–12 years old. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника uk_UA
dc.subject хлопчики uk_UA
dc.subject функціональні показники uk_UA
dc.subject фізичні якості uk_UA
dc.subject нормативи uk_UA
dc.subject boys en
dc.subject functional indicators en
dc.subject physical qualities en
dc.subject standards en
dc.title Відповідність показників фізичного стану хлопчиків 9–12 років чинним стандартам і нормативам оцінки uk_UA
dc.title.alternative Correspondence of indicators of the physical condition of boys aged 9–12 years to current standards and norms of assessment en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись