Добирали матеріал практичного змісту для формування рекомендацій, що передбачали реалізацію у навчально-виховному процесі дітей протягом дошкільного періоду, враховуючи спрямованість в них рухової асиметрії рук. У зв’язку з цим проаналізували інформацію літературних джерел відповідного змісту та дані, одержані раніше під час спеціально організованих експериментальних досліджень. Результат засвідчив, що забезпечити суттєве підвищення результату в розвитку дитини у дошкільний період неможливо без формування і реалізації змісту, що передбачає врахування особливостей, якими відзначаються діти з певним варіантом спрямованості рухової асиметрії рук. Це зумовлено тим, що дівчатка однакового віку, але з різними варіантами спрямованості рухової асиметрії рук, так само, як хлопчики, відрізняються виявом і динамікою великої кількості показників. Тому відомі особливості необхідно враховувати на заняттях різного змісту з дітьми у дошкільний період. Водночас встановлено, що високою ефективністю відзначається використання загальноприйнятих тестів зі встановлення в дитини спрямованості рухової асиметрії рук, а під час навчання рухових дій – симетричний спосіб при використанні визначеного комплексу методів навчання.
The material of practical content was obtained for the formulation of recommendations that provided for the implementation in the educational process of children during the pre-school period, taking into account their orientation of motor asymmetry of hands. In this regard, the information of the literary sources of relevant content and the data obtained earlier in the specially organized experimental research were analyzed. The result showed that providing a significant increase of the outcome in the development of a child in the pre-school period is impossible without the formation and implementation of the content, which involves taking into account the peculiarities of children with a certain variant of the direction of motor asymmetry of hands. This is due to the fact that girls of the same age, but with different variants of the direction of motor asymmetry of hands, as well as boys, vary by the expression and dynamics of a large number of indicators. Therefore, certain peculiarities must be taken into account in classes of different content with children in the pre-school period. At the same time, the high efficiency has been established while using the generally accepted tests for the determination of a child’s motor asymmetry of hands orientation, and during the training of motor actions - the symmetrical method using a specific set of teaching methods