ElarK-PNU

Залежність адаптації до навчальної діяльності 6-річних школярів від їх фізичного стану і розумової працездатності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єдинак, Геннадій Анатолійович
dc.date.accessioned 2022-11-14T13:20:22Z
dc.date.available 2022-11-14T13:20:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Єдинак Г. Залежність адаптації до навчальної діяльності 6-річних школярів від їх фізичного стану і розумової працездатності / Г. Єдинак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 108-113. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6783
dc.description.abstract Досліджували міру залежності стану адаптації 6-річних першокласників до навчальної діяльності від зміни у них показників фізичного стану і розумової працездатності протягом навчального року. Для цього одержали необхідні дані у 37 хлопчиків та 45 дівчаток, відібраних методом випадкової вибірки поміж таких, яким на початку першого року навчання у школі виповнилося 6 років, а за станом здоров’я вони належали до основної медичної групи. Результат засвідчив, що нові умови життєдіяльності (навчання у школі) не сприяють утворенню в них адекватної адаптації. Це є одним із провідних чинників низького соматичного здоров’я таких дітей. Виявлене певною мірою зумовлено недостатніми функціональними можливостями систем організму і фізичною підготовленістю протягом навчального року. Одержані дані необхідно враховувати при формуванні та реалізації змісту фізичного виховання, а також реалізовувати його у найрізноманітніших формах протягом кожного дня навчального тижня. uk_UA
dc.description.abstract The degree of dependence of the state of adaptation of the 6-year-old first-graders to the educational activity from the change in their physical state and mental performance during the school year was studied. To do this, the necessary data were obtained from 37 boys and 45 girls selected randomly among those who at the beginning of the first year of schooling were 6 years old and in the state of health they belonged to the main medical group. The result showed that the new conditions of life (education in school) do not contribute to the formation of adequate adaptation in them. This is one of the leading factors in the low physical health of such children. It’s to certain extent due to lack of functional capacity of the body and physical fitness during the school year. The obtained data should be taken into account when formulating and implementing the content of physical education, as well as implementing it in a variety of forms throughout each day of the academic week. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника uk_UA
dc.subject адаптація до навчання uk_UA
dc.subject залежність адаптації uk_UA
dc.subject шестирічні першокласники uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject adaptation to education en
dc.subject dependence of adaptation en
dc.subject six-year first-graders en
dc.subject physical education en
dc.title Залежність адаптації до навчальної діяльності 6-річних школярів від їх фізичного стану і розумової працездатності uk_UA
dc.title.alternative Dependence of adaptation to educational activities of 6-year-old schoolchildren on their physical condition and mental capacity en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу