ElarK-PNU

Організація й методика проведення дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алєксєєв, Олександр Олексійович
dc.date.accessioned 2022-11-15T09:03:21Z
dc.date.available 2022-11-15T09:03:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Алєксєєв О.О. Організація й методика проведення дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 40. С. 114−118. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6790
dc.description.abstract Висвітлено особливості організації та методику проведення дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Здійснено детальний аналіз категорій «експеримент», «педагогічний експеримент». Резюмовано, що нині в наукових колах експериментом називається загальнонауковий метод пізнання, за допомогою якого в контрольованих і керованих умовах досліджуються явища дійсності. Відповідно до поставлених цілей, логіка проведення дослідно-експериментальної роботи уможливила обґрунтування її етапів, які характеризувалися певними завданнями, відповідними формами і методами організації: пошуково-теоретичний – 2017 р.; діагностично-констатувальний – 2017–2018 н.р.; формувальний – 2018–2020 н.р.; аналітично-підсумковий – 2021 р. Упродовж пошуково-теоретичного етапу (2017 р.) узагальнено теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Діагностично-констатувальний етап (2017–2018 н.р.) проводився зі студентами, котрі на момент вступу в експеримент закінчили ІV курс навчання. Ключовою метою здійснення діагностування визначено встановлення реального стану сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Констатувальну частину (під-етапу) нашої педагогічної розвідки організовано шляхом діагностування студентів, які на момент проведення анкетування завершили вивчення дисциплін, обраних для експерименту. У процесі діагностування уточнено сучасний стан готовності МУФК до організації індивідуальної роботи з учнями. Авторська методика реалізації системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями вбудована у логіку організації третього, формувального етапу експериментального дослідження, який тривав 2 роки (2018–2020 н.рр.). Перевірка аналізу результатів експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями відображає зміст аналітично-підсумкового етапу експериментального дослідження (2021 р.) Етапність педагогічного експерименту була послідовною та алгоритмізованою, що детермінувало структурну завершеність та доцільність експериментальної діяльності щодо професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. uk_UA
dc.description.abstract The peculiarities of organization and methods of the research of vocational training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils have been outlined. A detailed analysis of categories of “experiment”, “pedagogical experiment” has been done. It has been resumed that nowadays in academia, experiment means a general scientific method of cognition, by means of which in the controlled and managed conditions the phenomena of the reality are investigated. According to the set goals, the logic of the research and experimental work made it possible to substantiate its stages, which were characterized by certain tasks, appropriate forms and methods of organization: exploratory-theoretical – 2017 year; diagnosticaly-ascertaining – 2017–2018 academic year; forming – 2018–2020 academic years; analytically-final – 2021 academic year. During the exploratory-theoretical stage (year 2017) theoretical principles of vocational training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils have been generalized. The diagnostically-ascertaining stage (2017–2018 academic year) was conducted with students who at the time of entering the experiment were completing the fourth year of study. The key goal of providing the diagnostics is establishing the real existing state of readiness of future physical culture teachers (FPhCT) for organizing individual work with pupils. The ascertaining part (substage) of our pedagogical research has been organized by diagnosing students, in the process of which the current state of readiness of FPhCT for organizing individual work with pupils has been specified, and who at the time of the questioners completed the study of disciplines selected for the experiment. The author’s methods of realizing the system of vocational training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils is built into the logic of the organization of the third, the forming stage of the experimental study, which lasted for 2 years (2018–2020 academic years). Verification of the analysis of the results of the experimental study of vocational training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils reflects the content of the analytically-final stage of the experimental study (year 2021). Phasing of the pedagogical experiment was consistent and algorithmic, which determined the structural completeness and expediency of the experimental activity for vocational training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Інноваційна педагогіка;Вип. 40
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject педагогічна освіта uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject етапи uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject педагогічний експеримент uk_UA
dc.subject future physical culture teachers en
dc.subject students en
dc.subject pedagogical education en
dc.subject readiness en
dc.subject stages en
dc.subject methodology en
dc.subject pedagogical experiment en
dc.title Організація й методика проведення дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями uk_UA
dc.title.alternative Organization and methods of the research of vocational training of future physical culture teachers for organizing of individual work with pupils en
dc.type Article en
dc.format.pages 5 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу