dc.contributor.author |
Алєксєєв, Олександр Олексійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-15T09:38:23Z |
|
dc.date.available |
2022-11-15T09:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Алєксєєв О.О. Статистична обробка результатів експериментального дослідження ефективності системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 38. С. 86−89. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6791 |
|
dc.description.abstract |
Здійснено загальну характеристику логіки статистичного обґрунтування результатів впровадження в практику закладів вищої освіти (ЗВО) експериментальної системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Узагальнено, що дослідно-експериментальна перевірка результативності реалізації системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями відбувалася за допомогою верифікації. Результати підсумкового зрізу сформованості готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями довели, що за всіма визначеними критеріями й показниками в експериментальних групах (ЕГ), порівняно з контрольними групами (КГ), спостерігалася інтенсивніша динаміка формування виокремлених компонентів досліджуваної готовності за всіма рівнями, що свідчить про ефективність використання в професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури запропонованої педагогічної системи, педагогічних умов та авторської структурно-функціональної моделі, що базуються на комплексному застосуванні концептуальних положень та сукупності методологічних підходів. Для перевірки вірогідності отриманих результатів і визначення достовірності експериментального дослідження використовувалися статистичні методи обробки даних педагогічного експерименту за допомогою порівняння середніх показників, дисперсій і визначення критерію Фішера (F-критерію). Порівняльний аналіз емпіричного показника критерію Фішера в контрольних та експериментальних групах за всіма компонентами підтверджує достовірність отриманих результатів. Аналіз результатів експериментального дослідження підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями відображає зміст підсумкового етапу експериментальної роботи (2021 р.). Перспективи подальших наукових досліджень вбачаємо в обґрунтуванні методики оновлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
A general characteristic of logic of statistical substantiation of results of introducing into practice of institutions of higher education (IHE) the experimental system of training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils has been done. It has been generalized that research and experimental checking of the effectiveness of implementation of the system training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils occurred by verification. The results of the final section of the formation of readiness of future physical culture teachers for organizing individual work have proved that according to all the defined criteria and indicators in the experimental groups (EG), compared with the control groups (CG), there was a more intense dynamics of the formation of isolated components of the studied readiness by all levels indicating the efficiency of use in vocational training of future physical culture teachers of the proposed pedagogical system, pedagogical conditions and author’s structural-functional model that are based on the complex application of conceptual provisions and a set of methodological approaches. To verify the probability of the results and determine the reliability of the experimental study, the statistical methods of data processing of the pedagogical experiment by comparing the average indicators, dispersions and determining the Fisher criterion (F-criterion) have been used. A comparative analysis of the empirical indicator of F-criterion in the CG and the EG by all components prove the probability of the obtained results. Analysis of results of the experimental study of training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils reflects the content of the final stage of experimental work (year 2021). The prospects of further scientific studies we see in the substantiation of the method of updating vocational training of future physical culture teachers for organizing individual work with pupils. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Інноваційна педагогіка;Вип. 38 |
|
dc.subject |
майбутні учителі фізичної культури |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
експериментальна перевірка |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.subject |
компоненти |
uk_UA |
dc.subject |
готовність до організації індивідуальної роботи з учнями |
uk_UA |
dc.subject |
future physical culture teachers |
en |
dc.subject |
students |
en |
dc.subject |
experimental checking |
en |
dc.subject |
system |
en |
dc.subject |
components |
en |
dc.subject |
readiness for organizing individual work with pupils |
en |
dc.title |
Статистична обробка результатів експериментального дослідження ефективності системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Statistical processing of results of experimental research of efficiency of the system of training of future physical culture teachers for organizing of individual work with pupils |
en |
dc.type |
Article |
en |
dc.format.pages |
4 |
uk_UA |