Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Алєксєєв, Олександр Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T11:35:39Z | |
dc.date.available | 2022-11-16T11:35:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Алєксєєв О.О. Методологія дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Педагогічний альманах. 2022. Вип. 51. С. 76−82. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6803 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано питання конкретизації методологічних підходів у контексті професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. Узагальнено, що методологія педагогічних досліджень розвивається з урахуванням і практичним застосуванням наукових підходів, що складають основу теорії педагогіки та сприяють розвитку й оновленню змісту освіти. Установлено, що сприйняття, засвоєння і використання засадничих основ методології освіти та педагогіки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями дасть змогу викладачам і студентам поєднувати розуміння і пояснення структури освіти та освітньої діяльності зі структурою буття конкретної людини; прогнозувати сучасні напрями розвитку системи фізкультурної освіти в загальноосвітній школі; здійснювати проєктування й організацію освітнього процесу у вищій школі з метою розроблення, апробації, упровадження й удосконалення експериментальної системи на засадах реалізації окреслених методологічних підходів. Базуючись на власному досвіді професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, апелюючи до напрацювань сучасних дослідників, котрі вивчали різноманітні аспекти підготовки студентів за спеціальностями 014.11 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт, визначено методологічні підходи, які відображають специфіку реалізації завдань дослідно-експериментальної роботи. До загальнонаукових методологічних підходів віднесено системний, синергетичний, діяльнісний, діалектичний, гуманістичний, процесуальний, компетентнісний, структурний. До конкретно-наукових методологічних платформ вивчення особливостей професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями віднесено: аксіологічний, акмеологічний, особистісний, нормативний, суб’єктний, контекстний. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyses the problem of concretization of methodological approaches in the context of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils. It has been generalized that methodology of pedagogical investigations develops by taking into account practical applications of scientific approaches, which are the basis of theory of pedagogy and contribute to the development and renewal of educational content. It has been found that perception, assimilation and use of the basic foundations of the methodology of education and pedagogy in the process of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils will give for lecturers and students an opportunity to join understanding and explaining of the structure of education and educational activities with the structure of being a specific person; to predict modern directions of development of the system of physical training education in the secondary school; to provide modelling and organization of educational process in high school in order to develop, test, introduce and improve experimental system on the basis of principles of realization of the described methodological approaches. Based on own experience of vocational training of future physical training teachers, appealing for achievements of modern scholars, who studied various aspects of training students on specialities 014.11 Secondary education (Physical Training) and 017 Physical Training and Sport, the methodological approaches have been identified, that reflect the specifics of implementation of tasks of research and experimental work. General scientific methodological approaches include system, synergetic, active, dialectical, humanistic, procedural, competence and structural approaches. Concrete scientific methodological platforms of studying the features of vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils are: axiological, acmeological, personal, normative, subject and contextual. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічний альманах;Вип. 51 | |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна робота | uk_UA |
dc.subject | methodological approaches | en |
dc.subject | vocational training | en |
dc.subject | physical training | en |
dc.subject | future teachers | en |
dc.subject | pupils | en |
dc.subject | individual work | en |
dc.title | Методологія дослідження професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodology of researching vocational training of future physical training teachers for organizing individual work with pupils | en |
dc.type | Article | en |
dc.format.pages | 7 | uk_UA |